środa, 1 lipca 2015

Przedłużyć nurkowanie...

Dzisiaj króciutki wpisik odnośnie Ashley'a Younge'a.

Otóż świat obiegła wiadomość, iż Anglik otrzyma propozycję nowego kontraktu. Zabawne,
bo jeszcze w sezonie 2013/2014 nie mogłem na niego patrzeć. Wydaje mi się, że nie tylko ja.
Obecnie, po tym sezonie jestem jednym z tych, którzy głośno wyrażają zdanie:
Ashley zostań z nami!

Young ma za sobą świetny sezon, w którym niejednokrotnie okazywał się być filarem drużyny. Jak to brzmi w ogóle... :D To jeden z tych piłkarzy, którzy wykorzystali przyjście Van Gaala i wskoczyli na wysoki poziom. Przestał tyle nurkować, holenderski menadżer w pełni mu zaufał, a ten odwdzięczył się świetną formą przez większość sezonu. Jako, że miał to być krótki wpis, podsumowując:

Bardzo dobrze się dzieje, że Louis Van Gaal chce, by Ashley Young został na dłużej w zespole Czerwonych Diabłów. Nawet w przypadku zwiększonej konkurencji na skrzydłach... Warto pamiętać, że prawdopodobnie United wraca do Ligi Mistrzów co powodować będzie większe obciążenia dla całej drużyny i klasowi zawodnicy są po prostu jak najbardziej potrzebni, a nie ma co ukrywać: Young pokazał swoją klasę w ubiegłym sezonie.

C.


P.S. Przepraszam za nieobecność, ale miałem "gorący" czerwiec... Pisanie pracy licencjackiej
i zaliczanie przedmiotów pochłonęło mnie bez reszty. Myślę, że w najbliższym czasie będzie się pojawiać nieco więcej nudnych bzdur z mojej strony. :D Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane

Uwolniona myśl

Zastanawialiście się kiedyś nad własnym życiem? Pewnie bardzo często, co? Wyobraźcie sobie, że mieszkacie w obcym kraju... Sami... Idzieci...